Reši me!

Reši me!

Natisni

V tem šolskem letu se lahko udeležite tekmovanja v reševanju v miselnih ugankah REŠI ME. Pravila so zelo preprosta. Na stenah hodnikov šole so oštevilčeni matematično logični problemi, ki jih tekmovalci rešujejo, na vratih kabineta 102 pa navodila in napotki,kako sodelovati v igri.. Z vsako prvo posredovano rešitev dobi tekmovalec ustrezno število točk. Rešitev lahko napišete na list, problem slikate in potem rešitev posredujete po elektronski pošti na matej0104@gmail.com, lahko pa datoteko pošljete po elektronskem obrazcu. Zmagovalca bomo ob koncu šolskega leta tudi nagradili (mora rešiti vsaj 80% vseh zastavljenih nalog):

Trenutno igramo igre: 

Kakuro

Gobelin

 Numbrix

Hidoku

Futoshiki

Ostale probleme poiščite na šoli.

 

Trenutni rezultati so v tabeli. 

tekmovalec
Domen  
 Nik
Potato
razred
g4a  
g2a
X
 točke
149  
106
30

 

Rešene naloge:
 k1, k2, k3, k4, k5, k9, k22, k24, f1, f2, f3, f4, f5, f6, f7, f8, f9, f10, g1, h1, h2, h3, h4, h5, h6, h7, h8, h9, h10, s1, s2, s3

 

Prenos Rešitev REŠI ME!

Polja označena z (*) morajo biti izpolnjena.
Size limit for each file is 5.86 MB